- Contact Centers
Στο εξαιρετικά ανταγωνιστικό επιχειρηματικό περιβάλλον του σήμερα, η συνταγή της επιτυχίας έγκειται στην ποιότητα της εξυπηρέτησης των πελατών σας. Καθώς οι αγορές γίνονται όλο και πιο απαιτητικές, η απόλυτη εμπειρία των πελατών είναι η σημαντική αλλαγή του παιχνιδιού για τις επιχειρήσεις παγκοσμίως
Oι λύσεις contact center που προσφέρουμε διαθέτουν όλες τις απαραίτητες δυνατότητες έτσι ώστε να μπορέσετε να διαχειριστείτε μαζικά εισερχόμενες ή εξερχόμενες κλήσεις, να διεξάγετε επιτυχημένες καμπάνιες εξερχομένων κλήσεων καθώς και να πραγματοποιήσετε αυτοματοποιημένες επικοινωνίες ενημέρωσης ή surveys.
Η εταιρεία μας διαθέτει λύσεις των κατασκευαστικών οίκων ALCATEL-LUCENT, ERICSSON-LG καθώς και του ισπανικού πολυεθνικού οίκου JUSAN.
Ειδικά οι λύσεις JUSAN μπορούν να λειτουργήσουν πιστοποιημένα πίσω από οποιαδήποτε τηλεφωνικό κέντρο-call server.
- Χαρακτηριστικά
- Υποστηρίζει email, chat, Facebook Messenger, Twitter και τηλέφωνο
- Εφαρμογή επιτραπέζιου υπολογιστή που βασίζεται στο Web
- Ενσωματωμένη βάση γνώσεων και έξυπνη αναζήτηση για βελτίωση της ανάλυσης κλήσεων
- Γραφικό ταμπλό για δραστηριότητα καναλιών ψηφιακών μέσων
- Παρακολούθηση και αναφορά σε πραγματικό χρόνο
- Ενσωματώνεται με επιχειρηματικές εφαρμογές (CRM, ERP)
- Υπηρεσίες Cloud με πιστοποίηση ISO27001
- Συμμόρφωση GDPR
- Υψηλή διαθεσιμότητα, ασφάλεια και πλεονασμός αποθήκευσης δεδομένων πελατών