Cloud-U Telecoms

Η Cloud-U από 01/01/2023 ενεργοποίησε την εφαρμογή του μέτρου τις 7 ώρης εργασίας για όλους τους εργαζόμενους μας, οι οποίοι εργάζονται 7 ώρο πενθήμερη εργασία αλλά ταυτόχρονα διατηρούν όλα ανεξαίρετως τα προνόμια τις 8 ώρης εργασίας.

Προσφέρετε στους καλούντες σας μια εξαιρετική εμπειρία αυτοματοποιημένης τηλεφωνικής εξυπηρέτησης ξεκινώντας με έναν ευγενικό χαιρετισμό και δρομολογώντας τους απευθείας σε υπαλλήλους, τμήματα ή τηλεφωνητή. Η διεπαφή προγραμματισμού είναι διαισθητική με προτροπές που μπορούν εύκολα να προσαρμοστούν, καθώς και κανόνες δρομολόγησης που προσαρμόζονται άμεσα στις νέες επιχειρηματικές ανάγκες.

Ζωντανέψτε τον χρόνο αναμονής των πελατών σας με μηνύματα καλωσορίσματος, επεκτείνετε τις ώρες λειτουργίας σας όλο το 24ωρο, διευκολύνετε την αυτοεξυπηρέτηση και αυξήστε την ανάλυση της πρώτης επαφής.

Αποφύγετε τις περιττές συνομιλίες συλλέγοντας σχετικές πληροφορίες σχετικά με τους πελάτες σας και τις ανάγκες τους για τη δρομολόγηση των επικοινωνιών και την παροχή εξατομικευμένων υπηρεσιών με έξυπνο τρόπο.

Αναλύστε την απόδοση και τη διάρκεια κάθε αλληλεπίδρασης και τη διαδρομή του πελάτη μέσα από τα μενού για να βελτιώσετε τη διαχείριση των επικοινωνιών σας και να αυξήσετε την ικανοποίηση των πελατών.

Αποφύγετε την υπερφόρτωση των αντιπροσώπων σας και προσφέρετε επιλογές αυτοεξυπηρέτησης, διαθέσιμες 24 ώρες την ημέρα, επιτρέποντας στους πελάτες σας να λάβουν τις πληροφορίες που χρειάζονται χωρίς ανθρώπινη παρέμβαση, όπως έλεγχος λογαριασμών, πληρωμή λογαριασμών, ερωτήματα για ώρες λειτουργίας, συχνές ερωτήσεις κ.λπ.

Ελάτε να σχεδιάσουμε μαζί το δικό σας «δέντρο» δρομολόγησης μιας απόλυτα αυτοματοποιημένης εξυπηρέτησης κάθε τηλεφωνικής κλήσης.

Scroll to Top